dimecres, 9 de gener de 2013

COLÒNIES A EMPÚRIES.

PREPARANT LES COLÒNIES.
Com ja sabeu el proper mes de març anem de colònies al CdA d'Empúries, a l'Escala, a la comarca de l'Alt Empordà. Ja hem començat a treballar per les vacances de Nadal i ara encara haurem de treballar una mica més. Des del CdA ens demanen que abans d'anar-hi coneguem allò què farem i com  no és poca cosa, hem de començar a fer feina.
Segur que ens ho passarem molt bé però segur que treballarem molt.
Al següent enllaç anirem trobant les diferents informacions i les diferents tasques.
Estada Sant Jordi
 Que tinguem un bon any.

 Mestres de cicle superior

 Si voleu més informació sobre el CdA , aquí


5 comentaris:

  1. Espero que ens ho passem tant bé com les altres.

    ResponElimina
  2. ja en tinc ganes!!!!


    RUBEN

    ResponElimina
  3. Marina Hernández 5è20 de gener de 2013 a les 20:59

    Jo en tinc moltíssimes ganes!!!! Segur que ens ho passarem superbé!!!!!!!

    ResponElimina
  4. A mi m'agradaria molt anar a l'estiu per poder-nos banyar.

    Ares L. 6è

    ResponElimina
  5. Si Ares, a mi també, però segur que ens ho passarem igual de bé i apendrem moltes coses sobre la vida d'abans i la d'en Màrius, que per cert m'he l'estic apunt d'acabar.


    Mar Anglada 6è

    ResponElimina