divendres, 2 de juny del 2017

VISITEM L'INSTITUT

El dia 31 de maig els i les de 6è vam anar a visitar l'institut .
Vam arribar a l'institut i ens vam esperar 10 minuts a recepció, fins que ens van vindre a buscar.
Després ens van acompanyar  a una sala on ens van explicar què faríem aquella estona.
Ens vam dividir en dos grups, un va ser el de 6è i un altre la resta d'escoles.
Primer vam anar a la sala de tecnología on vam fer un concurs que consistia em fer una torre molt alta amb paper de diari i celo.












La segona activitat que vam fer es va realitzar al laboratori, vam fer diferents tipus d'activitats molt interessants .
I per últim vam resoldre els nostres dubtes sobre l'institut amb els els nens i nenes de 4rt de la ESO.
Aquesta visita ens va agradar molt.



Jo penso que va estar molt bé per treurens dubtes sobre l'istitut com exemple com serà : difícil o fàcil, noves assignatures,  tipus de professors, etc...
Jo vaig trobar que els professors eren molt amables i divertits. Les activitats que es fan son bastant diferents a les del cole i això m'agrada per diferents motius, per aprendre noves coses etc...  En general es molt divertit


Abril, Andrea i Eloi

1 comentari:

  1. Que interesant, segurament va ser molt divertit
    visitar el vostre institut nens i nenes de 6è
    ANNA

    ResponElimina